Z pragnieniami nie ma żartów

Seria papieska będzie miała kontynuację na tym blogu. Kolejny odcinek w przygotowaniu, ale żeby zbyt daleko nie odchodzić od tematu, polecam żartobliwy filmik z życia kleru. Reklamę belgijskiego piwa parę lat temu wyświetlała telewizja BBC. Zdjęcia kręcono w Polsce, aktorów poznacie sami. Zamachowski jak zwykle rzuca na kolana, chwilami dosłownie…

Komentarzy 7 to “Z pragnieniami nie ma żartów”

  1. Andre Says:

    No i padłem na kolana.:)))))
    Laudate, jak tyś to wyczaił?

  2. Zbyniek Says:

    Laudate super uśmiałem się jak norka czekam na ciąg dalszy o papieżach.
    Pozdrowienia

  3. SAWA Says:

    Widziałam ten filmik parę lat temu i bardzo mi się marzyło zobaczyć go kiedyś jeszcze raz – i spełniłeś moje marzenie 🙂

  4. Astrid Says:

    Bardzo zabawny filmik! A aktorstwo Zamachowskiego zawsze mnie zwalało z nóg, do dziś pamiętam jego znakomite kreacje w „Pułkowniku Kwiatkowskim” czy „Zakręconym”. Po prostu majstersztyk pod każdym względem, w tej reklamie też.

  5. onibe - blog kulturny Says:

    hehe, full wypas 😉

  6. laudate44 Says:

    No i mamy mały fan-Klub pana Zamachowskiego 🙂
    Filmik cudowny choć niemy.
    Niektórzy „poważni” aktorzy krzywią się na reklamówki, a przecież chcieć to móc…

  7. wiedźma Says:

    Świetne, prześmieszne z ….. każdego powodu.. ! Nie widziałam dotąd tego filmiku i bardzo dziękuję :))

Dodaj komentarz