Podróżować jest bosko


autor fotomontażu Jan Małachowski.
źródło: http://www.balsamlomzynski.blox.pl

PS. Wiem, wiem, tytuł notki mógł sugerować, że będzie tu kolejny odcinek relacji z moich italiańskich wakacji. Nadal nie mam czasu, by je spisywać, ale nie mogłem się oprzeć opublikowaniu tego obrazka, który jest syntezą sytuacji w PIS oraz mentalności jej wodza.

komentarzy 31 to “Podróżować jest bosko”

  1. Eliza Says:

    O Jezu !!!!!!!!! Nie mogę…, to już wypędzenie? A prezes tak tej Eriki Steinbach nie lubi….Eeee, na Krakowskie Przedmieście idą, czasu już niewiele …

    Ale sie usmialam Laudatte, dziekuje

    ps
    uprzejmie zawiadamiam ze ukradlam Ci fotke, to bylo silniejsze odemnie – wybacz

  2. marzatela Says:

    W czwartek kolejna miesięcznica. Ciekawe, czy znajdą się głosy o zbawianiu Polski?

  3. Onibe Says:

    w tym ujęciu podróżowanie to ulubiona czynność wszystkich polityków. Nasi są prawdziwymi globetroterami… przeciętny przedstawiciel narodu polskiego zdążył już zwiedzić przynajmniej kilkanaście partii i założyć co najmniej trzy, o podpartiach w ramach partii nie wspominając…

  4. Zbyniek Says:

    Prezes Jarosław Kaczyński w drodze na pokład Titanica którym zamierza dopłynąć do wymarzonego PiSolandu.
    Ciekawe czy w sali balowej statku jest już orkiestra PiS pod batutami Hofmana i Błaszczaka która mu zagra utwór pod tytułem Ostatnie Tango

    • laudate44 Says:

      On udaje się na emigrację wewnętrzną. A dlatego na obrazku jest ich dwóch, bo JK nie może się zdecydować czy jest facetem po 60-tce czy rozkapryszonym, zawistnym bachorem. Tak czy siak, obaj odchodzą w niebyt.

  5. laudate44 Says:

    jeśli ktoś nie zdążył przeczytać:
    http://studioopinii.pl/archives/3583 – pisze Cezary Michalski

    Wnikliwa i zabawna analiza umysłów Polaków związanych z partiami prawicowymi i politykującym Kościołem.

    • wiedźma Says:

      Krótko i bardzo trafnie… aż mnie zaskoczył p. Michalski 🙂 Wniosłabym smutna korektę: to jest postawa ludzi związanych z partiami prawicowymi i politykującym Kościołem, ale nie tylko…. tak myślą również politycznie obojętni…. tacy, którym sie coś nie udało i szukają winnych. Zadałam kiedyś takiemu panu pytanie po co Rosjanie mieliby robić zamach na prez. Kaczyńskiego, który przeciez nie wygra wyborów i nie będzie miał drugiej kadencji, i w odpowiedzi uzyskałam dziwną minę. Oraz staranne unikanie wszelkich rozmów ze mną, co akurat mnie nie zmartwiło.
      Ale przegrana pani Kempy dziś mnie ucieszyła 🙂

      • cenobita Says:

        Ale Kempa dała dziś przedsmak, jak będzie wygladała walka o poparcie Ojca Inwestora.

        Ps.
        Bronek użył dziś w przemówienie strasznego słowa „odważnie”, po którym Kolenda-Zaleska wpadła w obsesję jak to Prezydent skrytykował Premiera, no i że konflikt i w ogóle…
        A konflikt jest tak silny, że jak się Bronek i Grzegorz zwarli z Donaldem, to aż Jarosławowi z impetem ziobro wyszło.
        Musiało się chłopisko tam gdzieś zaplatać między atletów 🙂

      • laudate44 Says:

        No, jak ja lubię czytać Wasze komenty! 🙂

  6. cenobita Says:

    Ale na fotce jest dwa razy Lech, a nie Jarosław…

  7. Alexandra Says:

    No tytuł mnie zwiódł, na poczcie, to fakt:)))a fotka REWELACJA! :)))

    • wiedźma Says:

      Dobrze, że Laudate ją przypomniał :). W moim dzieciństwie przychodziła do nas kobieta z takim tobołem na plecach; a tam były rzeczy pyszne; ser, śmietana,masło, prawdziwe mleko….. Co ma w swoim tobole podrózny ? złość ? przekonanie o własnej wielkości? zawód ? niechęć do ludzi? Dorzuciłabym mu jeszcze parszywy język…. i szerokiej drogi. !

      • Eva70 Says:

        To mu dobrze życzysz Wiedźmo. Po tym wszystkim co nam robi od tylu lat należy mu się droga co najmniej wyboista.

      • Tetryk56 Says:

        A ja mu też życzę szerokiej, gładkiej,stromo w dół, szybkiej takiej po prostu.
        Czy moja dobroć graniczy z naiwnością?

      • laudate44 Says:

        Trza być dobrym! Tetryku, życzmy mu po prostu baardzo długiej ślizgawki. Której końca nie widać! 🙂

  8. cegorach Says:

    A życzę zdrowego życia na politycznej emeryturze.

    Być może to niegodne, ale mam spore poczucie satysfakcji które tylko się pogłębi gdy bezsilny Zbawca będzie widział jak jego partyjka rozpada się w diabli, a znienawidzeni polityczni wrogowie (np. ten obrzydliwy Tusk co mu brata zabił) zajmują pozytywne miejsce w historii.

    Ogólnie spory postęp w polityce od czasu buraczano-kartoflanej koalicji z 2006, a odrywanie się obrzydliwców-ziobrystów tylko przyśpieszy proces czyszczenia Sejmu z motłochu jaki nie powinien tam trafić.

    Z innej beczki. Nie doceniłem głupoty Napieralskiego – ten człowiek nie potrafi zrozumieć, że wyborcy dali mu i jego środowisku solidnego kopa. Jak można być tak tępym?

    • wiedźma Says:

      Witaj Cego. W ocenie tego pana miałam łatwiej, bo to mój krajan, i wszyscy wszystko wiedzą:) w naszej wsi z tramwajami.
      Z kolei ja wczoraj miałam okazję nie docenić ograniczenia pani Pitery…. przekupka to mało. Biedroń przy niej to sam rozum i wdzięk. Moim zdaniem takie osobistośći jak p. Pitera czy prof. Niesiołowski powinny trochę odpocząć, żeby nam było lżej .
      A ziobryści juz pokazują, że są tak na prawo jak tylko ojdyr moze sobie wyobrazić.

  9. Zbyniek Says:

    Witaj Wiedżmo .Niesiołowski Pitera jest przykładem polskiego kołtuna który zostanie na zawsze kołtunem.
    Bez względu na dyplomy wyższych szkół i zajmowanych rządowych stanowisk.
    Nie pomogą polskiemu kołtunowi profesury doktoraty i habilitacje z polskiego kołtun zawsze będzie wyłaził z polski kołtun

    • wiedźma Says:

      Zgoda Zbyńku…. kultura i szacunek dla innych niekoniecznie towarzyszy dyplomom. Szkoda, że tak jest, ale cóż począć gdy wedle starego porzekadła ” cham chamem na wieki wieków amen”. I ten edukowany cham jest najgorszy. 😦

  10. laudate44 Says:

    Trzeźwa analiza sejmowej homofobii tutaj:
    http://wyborcza.pl/1,75968,10622858,Test_Biedronia__czyli_poslowie_ociekajacy_seksem.html

    cytat:

    „Redukowanie osób homoseksualnych do seksu jest podstawą homofobicznej mentalności. I ma uzasadniać wyrażaną wprost, lub jedynie sugerowaną tezę, że to gorszy rodzaj człowieka. Julia Pitera zaprezentowała wersję soft: toleruje homoseksualistów, który się z homoseksualizmem nie obnoszą. I dowodząc swojej tolerancji zapewnia, że ma „znajomych homoseksualistów” i że oni też nie lubią Roberta Biedronia za to, że się obnosi.

    Objawem tej samej tolerancji był gremialny śmiech posłanek i posłów z „chwytów poniżej pasa”. W Biedroniu widzą seks – i tyle.

    Robert Biedroń nie jest ani pierwszą, ani jedyną osobą homoseksualną w polskim parlamencie. Jest jedyną, która tego nie ukrywa. To, że sama obecność „jawnego” geja w parlamencie jest dla parlamentarzystów takim wyzwaniem, pokazuje skalę polskiej nietolerancji.”
    – autorka Ewa Siedlecka

  11. SAWA Says:

    A ja mam nieco inne wrażenia – ten problem homofobii podgrzewają media. Dla nich to papu, bo na miano „karmy” to to nie zasługuje.
    Grzeją kretyństwa, bo niczego innego nie potrafią. Jakieś Kolendy i Moniczki w orędziu prezydenta doszukiwali się ultimatum stawianego premierowi, a dziś to ich już całkiem pogięło – Tusk tworzy wcześniej rząd, bo przestraszył się Komorowskiego. ::) 🙂 🙂
    Dobra, posłowie porechotali, pewnie to mądre nie było, tyle, że podtekstów o fobii nikt nie doszukiwał się, gdy analogiczny rechot towarzyszył posłowi Zychowi, któremu „nie raz stanął”.
    To fakt, że Pitera pieprzyła wczoraj jak potłuczona, ale czy tak na prawdę ten rechot posłów zasługuje na takie dzielenie włosa na czworo???
    Niech również pan Biedroń przemyśli parę kwestii – politycy, czy dziennikarze robią z niego specjalistę jednego tematu? A może także on sam się do tego przyczynia – w końcu studiował politologię i chyba podstaw mu tłumaczyć nie trzeba.
    Nie dajmy się tym cienkim Bolkom dziennikarskim wcisnąć w nowe scenariusze – skoro kończy się tematyka wojny polsko-polskiej, to tematem przewodnim mogą być teraz na zmianę kołtuństwo z homofobią i stringi z zaglądaniem poniżej pasa.
    Nie dajmy się zwariować – to mi pachnie rozdmuchiwaniem afer jak krzesłowa, samolocikowa itepe.

    • cenobita Says:

      Zgadzam się z każdym słowem.
      Na przykładzie incydentu z Biedroniem jak na dłoni widać ambicje narzucania własnej i jedynie słusznej imtrerpretacji wydarzeń przez niektóre media.
      Generalnie ma być wojna między Prezydentem a Premierem, Rostowski wciąż ściemnia i kłamie, Tusk się obija i nie chce mu się tworzyć rządu a generalnie kiedy wreszcie okaże się, że wskaźniki ekonomiczne były fałszowane i jesteśmy w czarnej dupie a nie „na zielonej wyspie”.
      Cała Europa widzi, że rząd nieźle sobie poradził ale to szanownym dziennikarzom przez gardło nie może przejść, lepsza jest negatywna propaganda.
      Gadają i pieprzą na antenie co chcą popisując się brakiem kompetencji, tak jak choćby pseudofachowiec z sekcji ekonomicznej TVN, który radośnie puszcza w eter kwiatki w rodzaju „podatek Belki to opodatkowanie naszych oszczędności”.
      I tak to leci, codziennie papka na żółtym pasku, bzdety urastające do rangi wydarzeń i afer…

    • Eva70 Says:

      Ja również zgadzam się z każdym słowem, dodam tylko, że również blogerzy pokochali posła Biedronia miłością gwałtowną i suchej nitki nie zostawiają na posłach z Donaldem Tuskiem na czele, że nie wspomnę o p. Julii P. Mnie zachowanie śmiejących się (czy nawet rechoczących) posłów aż tak nie zgorszyło. Na sali obrad sejmu nie po raz pierwszy oglądałam podobne sceny, ale ponieważ tym razem chodzi o posła geja, to wszyscy czują się w obowiązku wystąpić w obronie. Jeden z blogerów napisał nawet, że „poseł Biedroń walczy o przetrwanie”, co skłoniło mnie do zainteresowania się tym bliżej i po zapoznaniu się z biografią Posła w Wikipedii, Jego blogiem i stroną internetową doszlam do wniosku, że jak na osobę walczącą o przetrwanie – sporo osiągnął. Pomyślałam też sobie, że gdybym siedziała na sali orad w którymś z pierwszych rzędów, to też kamera mogłaby uchwycić na mojej twarzy uśmiech, bo pojawia się on zawsze ilekroć widzę posła Biedronia, a to dlatego, że ma taką miłą młodą twarz (chciałam odruchowo napisać „dziewczęcą buzię”, ale to też mogłoby być potraktowane jako nieprzystojna aluzja). Doszłam też do wniosku, że niektórzy posłowie śmiali się dlatego, że to bokserskie powiedzenie wydało im się zabawne w ustach tak delikatnego mężczyzny, a niekoniecznie dlatego, że wszystko kojarzy im się z d… A tak w ogóle podobne zachowania w dużych grupach z przewagą mężczyzn są dość typowe i nie ma co robić z tego dramatu. Zresztą na naszych oczach dokonują się tak gwałtowne zmiany, w tym obyczajowe, i nie wszyscy za nimi nadążają, a dostosowanie będzie trwało jeszcze długo.

  12. wiedźma Says:

    Sawo…. taką papkę dostajemy od dość dawna, bo media ciągle wierzą, że to jest najlepszy sposób na oglądalność. A wystarczyłoby zatrudnić pilota…. 🙂

    • Tetryk56 Says:

      Wiedźmo miła! Toż ja bezustannie zatrudniam pilota i papka mało ma do mnie dostępu!

      • laudate44 Says:

        A ja rozwinąłem wątek reakcji na wystąpienie posła Biedronia, bo się z wami nie zgadzam.
        Jest nowy wpis.

        PS. Z Tetrykiem akurat się zgadzam: Wiedźma jest miła! 🙂

Skomentuj

