Koncertowo

Przy niedzieli ani słowa o polityce. Ani o warzywach. Niech gra muzyka, lecz tym razem nie klasyczna (z którą być może kojarzą mnie niektórzy czytelnicy)…
W ostatnią środę byliśmy z synem na koncercie amerykańskiej kapeli Dave Matthews Band. Widowisko wspaniałe, Dave po raz kolejny pokazał jakim jest znakomitym showmanem, muzycy profesjonalni i pełni energii. Wyszedłem z dublińskiej hali O2 parę lat młodszy. Muzyka rockowa jak redbull dodaje skrzydeł! Pod warunkiem, że jest najwyższej jakości.
DMB odbywa akurat tournee po Europie, wiem od znajomego, że grali już w Wiedniu i Berlinie. Gdyby kiedyś zajechali do Warszawy lub innego polskiego miasta – idźcie koniecznie.
Polecam jeden z hitów DMB „Don’t Drink The Water” zarejestrowany podczas koncertu w Nowym Jorku. (nagrania z Dublina są kiepskie)
Uwaga: najlepiej brzmi głośno!

Tagi: ,

komentarze 4 to “Koncertowo”

  1. Kartka z podróży Says:

    Fajna muzyka, faktycznie energetyczna. W sam raz na marcową pogodę. U mnie wiatr wieje jakby się ktoś powiesił. Na dokładkę deszczem zacina.
    Pozdrawiam

  2. laudate44 Says:

    U nas wiosennie, za parę dni Dzień Św. Patryka. Wielka parada, przemarsz ulicami Dublina, radosne narodowe święto. Potem radosne pijaństwo.
    A Dave Matthews Band to dla mnie prawdziwe objawienie. W młodości fascynował mnie rock, ale jak giganci się postarzeli lub pomarli, myślałem że klimaty i energia odeszły bezpowrotnie. Następcy Led Zeppelin, Pink Floyd czy Deep Purple nie zadowalali mnie, czułem wtórność, płyciznę itp.
    A tu niespodzianka: DMB – świeże brzmienie, rytmy dalekie od bluesa i rockandrolla, a jednak bierze!

  3. Zbyniek Says:

    U nas w Głogowie śnieg Zbyniek obchodzi ten dzień z Patrykiem życzenia przyjmuję obligatoryjne.
    Wnuczek Mateusz lat 18 cie stwierdził muza zajebista Dziadziu

  4. laudate44 Says:

    Młodzi się znają, a starzy mają jeszcze czas żeby sie dokształcić. Pozdrawiam Zbyńku 🙂

Skomentuj

